T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId) |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
Kurum Adı/Unvanı: KAPAKLI SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI |
|
Adresi: Cumhuriyet Mah. Mithatpaşa Cad. No:65 Hükümet Konağı Kat:1 Kapaklı/TEKİRDAĞ |
|
Telefonu: 282 717 33 11 |
|
TALEP/BAŞVURU BİLGİLERİ |
|
Meslek Adı:Geçici Personel |
Açık İş Sayısı:2 kişi |
Niteliği (Geçici/Daimi):Belirli süreli Sözleşmeli Geçici (4 aylık) (31.12.20222’YE KADAR) |
Deneyim Süresi: |
Başvuru Tarihleri:23/08/2022-29/08/2022 |
|
Başvuru Adresi: Kapaklı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı (Müracaatlar şahsen yapılacaktır. Posta yolu veya E-Mail başvuruları kabul edilmeyecektir.) |
|
İrtibat Kişisi: Özgür ÜLKER |
Unvanı: Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi |
Telefonu:282 717 33 11 |
E-posta:kapaklisydv@gmail.com |
GÖRÜŞME/MÜLAKAT GÖRÜŞME BİLGİLERİ |
|
Yer: Kapaklı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı |
|
Müracaatlar tamamlandıktan sonra şartları sağlayan kişilerin başvuru sayısı 2 den fazla olma durumunda KPSS P3 başarı puanına göre sıralanıp en yüksek 2 kişi asil , 2 kişi yedek olmak üzere müracaatlar arasından seçilecektir. |
|
ÇALIŞMA ŞARTLARI |
|
Çalışma Adresi: Kapaklı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı |
|
Çalışma Süresi: Geçici (4 ay) (31.12.2022 tarihine kadar) |
Çalışma Saatleri:08:00-17:00 |
MÜRACAAT KOŞULLARI |
|
A) GENEL ŞARTLAR 1- Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı olmak, 2- Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak, 3- Başvuru tarihi itibarı ile 40 yaşını doldurmamış olmak, 4- Erkek adaylar için Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak, Belge ibraz edecek, 5- Kamu haklarından mahrum bulunmamak, 6- Türk ceza kanunun 53. maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; Kasten işlenen bir suçtan dolayı 1 yıl veya daha fazla süre ile hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile, devletin güvenliğine karşı suçlar, anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan mal varlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak. 7- Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek, akıl hastalığı, bulunmamak. (Sağlık Raporu ile belgelendirmek) 8- Adli ve İdari Soruşturma sonucunda, işe alınmasına engel bir durumu bulunmamak, 9- Yükseköğrenim Kurumlarının 4 yıllık mezun olmak, 10- Kapaklı ilçesinde ’de ikamet etmek ya da nüfusuna kayıtlı olmak 11- Sosyal iletişim becerisine sahip olmak, 12- Öğrenmeye, sürekli gelişime açık olma, kendine güvenen, ifade yeteneği yüksek, beşeri ilişkiler konusunda yeterli donanıma sahip, belirli vizyon ve görev sorumluluğu bilinci içerisinde, disiplinli çalışma alışkanlığına, devlet vakarına ve ciddiyetine yakışan ahlak ve tutuma sahip olmak, 13- En az B sınıfı ehliyete sahip olmak ve aktif olarak araç kullanabiliyor olmak, 14- ÖSYM tarafından yapılan geçerli (2020-2021yılı/süre 2 yıl) Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS P3 puanına sahip olmak C) DİĞER HUSUSLAR; 1- SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI PERSONEL ALIP ALMAMAK VE GEREKTİĞİNDE TEK TARAFLI İPTAL ETME KONUSUNDA SERBESTTİR. 2-İşin süresi:1 ay deneme süreli olmak kaydı ile Belirli Sürelidir. (31.12.2022 bitiş)
|
|
BAŞVURU İÇİN BELGELER-Alınacak 2 adet işçi için; |
|
1- Mezun olduğunu gösteren belge diploma fotokopisi ve aslı 2- Nüfus Cüzdanı ve Ehliyet Fotokopisi 3- Tarihçeli Yerleşim Yeri Belgesi 4- 2 Adet Vesikalık Fotoğraf (son 6 ay içerisinde çekilmiş) 5- Adli Sicil Kaydı (asıl) 6- Askerlik Terhis Belgesi (asıl) veya Tecil Belgesi (asıl) (4 aylık süreçte askerlik durumunun olmaması gerekmektedir.) 7- Sağlık Raporu (çalışmasına engeli bulunmadığını gösteren) 8- Ehliyet 9- İş başvuru dilekçesi ve özgeçmiş (CV) belgesi 10- ÖSYM tarafından Lisans mezunları için yapılan geçerli Kamu Personeli Seçme Sınavı KPSS P3 puan türü sınav sonuç belgesi.EVRAK TESLİM TARİHİ VE YERİ; Evrak teslimi şahsen yapılacak olup, kargo, posta vb. şeklinde yapılacak başvurular kesinlikle kabul edilmeyecektir. İstenilen evrakları sunulmaması durumunda başvuru geçersiz sayılacaktır Evrak teslim adresi: Cumhuriyet Mah. Mithatpaşa Cad. No:65 Hükümet Konağı Kat:1 Kapaklı/TEKİRDAĞ Tel:0 282 717 33 11 |